You are not connected. Please login or register

Adriana Lima ponovo trudna!

+8
Kiss me or Kill me
bloodless.Queen
stella luna.
Djavo.
Draco's bitch ♥
Nora
Voe.Emilie♥
∀phrodite.
12 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Adriana Lima ponovo trudna! Empty Adriana Lima ponovo trudna! Tue Mar 20, 2012 7:15 am

∀phrodite.

∀phrodite.
Take me to the other side

Adriana Lima ponovo trudna! 1

Novi anđeo je na putu, s obzirom da je model Victoria’s Secreta, Adriana Lima ponovo trudna!

Lepotica, koja je udata za srpskog košarkaša Marka Jarića čeka drugo dete, potvrdio je njen PR za magazin People. Adriana i Marko već imaju dvogodišnju ćerkicu Valentinu.

“Cela porodica je veoma uzbuđena, posebno Valentina. Ona stalno ljubi moj stomak i govori da su to poljupciza bebu,” kaže lepa manekenka.

Adriana i Marko su se upoznali na žurci u Los Anđelesu 2006. godine, a ona kaže da je tada već mogla da ga zamisli kao supruga. Venčali su se na Dan zaljubljenih 2009. godine, a nešto kasnije su saznali da čekaju prvo dete. Iako nije zapostavila manekensku karijeru, Adriana tvrdi da je majčinstvo ipak njen omiljeni posao.

“Za mene je najbolji posao na svetu biti mama. Nisam mogla da verujem da ću voleti to toliko. Dok nisam dobila bebu, nisam znala da postoji bezuslovna ljubav. Sada to znam,” kaže Adriana.

Izvor:Tracara

https://weheartit.com/KrisVukovic

2Adriana Lima ponovo trudna! Empty Re: Adriana Lima ponovo trudna! Tue Mar 20, 2012 7:20 am

Voe.Emilie♥

Voe.Emilie♥
Now I can feel that explosion

Jao pa lepo...bas mi drago ^^ Cestitam im :D

3Adriana Lima ponovo trudna! Empty Re: Adriana Lima ponovo trudna! Tue Mar 20, 2012 7:24 am

∀phrodite.

∀phrodite.

Jao,dusa moja ♥️ Bas mi je drago ^^ Cestitam :D ♥️

https://weheartit.com/KrisVukovic

4Adriana Lima ponovo trudna! Empty Re: Adriana Lima ponovo trudna! Tue Mar 20, 2012 7:38 am

Nora

Nora

Kako lijepo (:
Čestitam :D

5Adriana Lima ponovo trudna! Empty Re: Adriana Lima ponovo trudna! Tue Mar 20, 2012 7:38 am

Draco's bitch ♥

Draco's bitch ♥
Hell yeah, you're good
Hell yeah, you're good

Cestitam ^^

6Adriana Lima ponovo trudna! Empty Re: Adriana Lima ponovo trudna! Tue Mar 20, 2012 9:54 am

Djavo.

Djavo.
Slaba na Konjak
Slaba na Konjak

Chestitam :)
“Cela porodica je veoma uzbuđena, posebno Valentina. Ona stalno ljubi moj stomak i govori da su to poljupciza bebu,”
Kad sam prochitala ovo rastopila sam se,kako slatko ^^

7Adriana Lima ponovo trudna! Empty Re: Adriana Lima ponovo trudna! Wed Mar 21, 2012 1:28 am

stella luna.

stella luna.
Admin
Admin

Dusxiiica♥
Basx mi ej drago <3
Chestitaam!

8Adriana Lima ponovo trudna! Empty Re: Adriana Lima ponovo trudna! Wed Mar 21, 2012 2:09 am

bloodless.Queen

bloodless.Queen

Bas lepo, drago mi je. Puno srece. :)

http://bloodlessqueen.tumblr.com/

9Adriana Lima ponovo trudna! Empty Re: Adriana Lima ponovo trudna! Wed Mar 21, 2012 3:16 am

Kiss me or Kill me

Kiss me or Kill me
So, you're new here?
So, you're new here?

Dusaaaaa ♥ Cestitam ♥♥♥ ...

10Adriana Lima ponovo trudna! Empty Re: Adriana Lima ponovo trudna! Wed Mar 21, 2012 10:46 am

Spirit Crusher

Spirit Crusher

Cestitam

11Adriana Lima ponovo trudna! Empty Re: Adriana Lima ponovo trudna! Thu Mar 22, 2012 9:16 am

Sexlena Hotmez.

Sexlena Hotmez.
Hell yeah, you're good
Hell yeah, you're good

Savrsenii suuu♥ Cestitaam im!

12Adriana Lima ponovo trudna! Empty Re: Adriana Lima ponovo trudna! Thu Mar 22, 2012 10:56 pm

heartbreaker.♥

heartbreaker.♥

Cestitam^^

13Adriana Lima ponovo trudna! Empty Re: Adriana Lima ponovo trudna! Fri Mar 30, 2012 6:50 am

Sky

Sky
Expelled from paradise
Expelled from paradise

Lock.

http://kidnappedangel.tumblr.com/

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 1]